Poslovni dogodki na zares lepi lokaciji

Kongresni center Brdo je sodoben objekt, ki se ponaša s površinami za organizacijo različnih dogodkov. V centru so lahko organizirani poslovni dogodki. Zgrajen je bil za predsedovanje Slovenije Svetu EU in je v prvi polovici leta 2008 gostil glavna zasedanja in zagotavljal vso potrebno infrastrukturo za srečanja na visokem nivoju. Objekt je bil oblikovan s strani arhitektov Matije Bevka in Vaso J. Perovića, ki sta ga umestila v Park Brdo brez grobih posegov v okolje. Stavba je energetsko varčna in na strehi objekta se nahaja sončna elektrarna, kar prispeva k trajnostni naravnanosti Kongresnega centra Brdo.

Poslovni dogodki na čudoviti lokaciji

Kongresni center Brdo ponuja 4 dvorane za večje dogodke, največja sprejme do 550 oseb, ter 5 sejnih sob za manjše sestanke do 10 oseb. Poslovni dogodki se tako odvijajo na čudoviti lokaciji, obenem pa je lokacija objekta je odlična, saj se nahaja na pol poti med Ljubljano in Bledom, v bližini mednarodnega letališča in avtocestnih povezav. Prav tako ni težav s parkiranjem, saj je vedno na voljo dovolj brezplačnih parkirnih mest. Kongresni center Brdo ponuja tudi odlično kulinariko, ki jo lahko prilagodijo vašim željam in vrsti dogodka. Če bi radi organizirali dogodek v Kongresnem centru Brdo, se lahko obrnete na njihovo zanesljivo osebje z bogatimi izkušnjami iz protokolarnih dogodkov, ki vam bodo svetovali pri načrtovanju in poskrbeli za nemoten potek dogodka. Steklena stavba Kongresnega centra Brdo zagotavlja čudovit pogled na zelene površine parka in vpliva na dobro počutje udeležencev dogodkov.

Kako izbrati idealno lokacijo za poslovni dogodek?

Načrtovanje poslovnega dogodka je lahko težavna naloga. Upoštevati je treba veliko dejavnikov, eden najpomembnejših pa je izbira prave lokacije. Odlična lokacija lahko bistveno pripomore k uspehu vašega dogodka. Tukaj je nekaj stvari, ki jih morate upoštevati pri tem, kje bodo poslovni dogodki potekali. Pri izbiri lokacije, kjer bodo poslovni dogodki potekali, je pomembno, da upoštevate svoj proračun. Želite najti prizorišče, ki ustreza vašemu proračunu, da ne boste na koncu imeli prevelikih izdatkov.

Poslovni dogodki

Razmislite o logistiki

Še en pomemben dejavnik, ki ga je treba upoštevati pri izbiri lokacije za poslovni dogodek, je logistika. Prepričajte se, da je do kraja dogodka enostavno priti in da ima dovolj parkirišč. Če organizirate dogodek zunaj mesta, morate izbrati tudi lokacijo, ki je blizu večjih letališč in hotelov. Z upoštevanjem logistike lahko poskrbite, da bo dogodek potekal nemoteno in da se bodo vsi dobro zabavali. Izbrati boste želeli lokacijo, ki bo zlahka dostopna vsem povabljenim. Prav tako je treba upoštevati morebitne omejitve glede hrupa ali dovoljenja, ki so morda potrebna za podjetja na določenih lokacijah – na primer, če nameravate na dogodku izvajati glasbo, ga ne bi bilo pametno organizirati v bližini stanovanjskih območij, kjer bi bil hrup lahko problematičen. Če udeleženci potrebujejo prenočišče, poskusite izbrati hotel ali prizorišče v bližini zaradi priročnosti.

Izberite prizorišče, ki ustreza vašim potrebam

Pri izbiri lokacije za poslovni dogodek je pomembno, da izberete prizorišče, ki ustreza vašim potrebam. Če načrtujete veliko konferenco, boste potrebovali prizorišče z veliko prostora za sestanke in sobami za odmor. Če organizirate manjši dogodek, boste morda želeli izbrati bolj intimno prizorišče. Ne glede na vaše potrebe se bo zagotovo našlo prizorišče, ki bo idealno za vaš dogodek. Pri rezervaciji lokacije za dogodek se prepričajte, da ponuja vse potrebne vsebine in storitve, kot so dostop do brezžičnega interneta, projektorji/zasloni za predstavitve ali AV oprema za ozvočenje itd., možnosti pogostitve in klimatiziran prostor.

Nasveti za načrtovanje poslovnega dogodka

Poslovni dogodki so odlična priložnost za mreženje, trženje in sodelovanje s strankami. Ne glede na to, ali ste podjetnik ali šele začenjate v poslovnem svetu, je poznavanje načina organizacije uspešnega poslovnega dogodka bistvenega pomena. Načrtovanje učinkovitega poslovnega dogodka zahteva skrbno pripravo in organizacijo. Od iskanja ustreznega prizorišča do oblikovanja seznama udeležencev – veliko je stvari, ki pripomorejo k temu, da bo vaš dogodek uspešen.

Ustvarite seznam udeležencev

Ko ste se odločili za pravo prizorišče poslovnega dogodka, je čas, da začnete načrtovati, kdo se ga bo udeležil. Z oblikovanjem seznama udeležencev lahko zagotovite, da bodo povabljene vse ustrezne osebe, in tako lahko lažje načrtujete sedežni red in gostinske možnosti. Pomembno je, da vnaprej predvidite potencialne udeležence, da boste lahko ustrezno prilagodili vsebino svoje predstavitve.

Načrtujte dnevni red

Najpomembnejši del vsakega uspešnega poslovnega dogodka je jasen dnevni red, v katerem so navedene teme, o katerih se bo razpravljalo v času trajanja sestanka ali predstavitve. Pred začetkom je pomembno določiti, katere teme so za udeležence najpomembnejše in katere informacije je treba posredovati, da bodo udeleženci odšli z dragocenim znanjem iz te izkušnje. Ko ste določili te dejavnike, je čas, da ustrezno oblikujete dnevni red z dovolj časa za vsako obravnavano temo, pa tudi za odmore, prostih vprašanj in odgovorov itd.

Ustvarite učinkovito strategijo trženja

Ko ste izbrali datum in kraj dogodka, je čas, da ga začnete promovirati! Pri tem je ključno razviti učinkovito strategijo trženja; to lahko vključuje ustvarjanje kampanj v družabnih medijih ali oblikovanje promocijskega gradiva, kot so letaki ali plakati, ki so namenjeni potencialnim udeležencem. Poleg tega razmislite o pošiljanju sporočil za javnost ali e-poštnih sporočil, če je to primerno – to bo pripomoglo k še večjemu širjenju informacij.

Zaključek

Organizacija uspešnega poslovnega dogodka zahteva skrbno načrtovanje in pripravo, vendar se lahko izkaže za izjemno koristno v smislu mreženja, priložnosti za trženje in prizadevanj za vključevanje strank, povezanih z vašimi poslovnimi cilji. Od izbire pravega kraja do oblikovanja seznama udeležencev in dnevnega reda – vse to so ključne sestavine, ki zagotavljajo, da bodo vaši poslovni dogodki organizirani učinkovito, hkrati pa bodo poslovni dogodki vsebovali vsebine z dodano vrednostjo, zaradi katerih se bodo udeleženci počutili opolnomočeni z novim znanjem, povezanim z njihovim področjem ali panogo! Z upoštevanjem teh korakov si lahko zagotovite uspeh, ko pride čas za organizacijo naslednjega poslovnega dogodka!

Rate this post