Optimizacija spletnih strani je obvezna za vse, ki želite priti na vrh iskalnikov, kot je najbolj znan Google. Zakaj je tako? Zato, ker
učinkovita optimizacija spletnih strani pripelje veliko število potencialnih kupcev na vašo spletno stran, blog ali v vašo spletno trgovino. To je enako, kot če imate fizično trgovino na zelo prometnem kraju, kjer gre mimo veliko ljudi. Ker jo vidijo, bodo tudi vstopili, če pa ste nekje za vogalom, ne bo do vas prišel nihče, razen redkih, ki vas poznajo. Zato boste imeli tudi manjšo prodajo.
Optimizacija spletnih strani poveča tudi vašo prodajo
Če imate spletno trgovino, potem je vaš cilj prodaja izdelkov ali storitev. Če imate blog, sta vaša cilja čim večja branost in prepoznavnost, da lahko nekaj od tega imate, na primer oglaševanje, ki vam nosi profit. Če imate promocijsko spletno stran, je cilj čim večji obisk vaše spletne strani, da potencialne in stalne stranke dobijo zaupanje v vašo blagovno znamko in postanejo tudi vaši redno uporabniki ali kupci. Vendar, če hočete priti do uresničenja tega cilja, potrebujete veliko maso ljudi, ki bo videla vaše objave in to je možno doseči samo tako, da ste med prvimi desetimi zadetki v iskalnikih. Optimizacija spletnih strani igra pri tem zelo veliko vlogo.
Kaj je SEO optimizacija?
SEO optimizacija spletnih strani pomeni, da bodo na vašo spletno stran prišli točno tisti obiskovalci, ki so zainteresirani za vaše produkte ali storitve. To pa se bo zgodilo zato, ker bo vaša spletna stran med prvimi zadetki v Googlu in bodo ljudje kliknili nanjo, če bo predstavitev dobra. Dobro mora biti besedilo s ključnimi besedami, ki bodo prepričale spletnega obiskovalca, da ste vredni zaupanja in da boste rešili njegov problem. Zato morate biti usposobljeni napisati tako kratko besedilo.
SEO optimizacija spletnih strani pomeni tudi, da znate najti prave ključne besede, po katerih vaši kupci iščejo to, kar ponujate trgu. Če govorite drugačen jezik, kot vaši kupci, jih boste zgrešili. Zato morate znati oceniti obnašanje vaših kupcev, kje točno so in kdaj, kako komunicirajo med sabo in kaj je njihov problem. Za to potrebujete tudi profesionalna orodja, ki niso poceni.
Če pogledamo s tehničnega vidika, SEO optimizacija spletnih strani pomeni tudi, da znate napisati prava besedila s ključnimi besedami na spletni strani, da jo bodo iskalniki, kot je Google, uvrstili visoko v iskalnik kot relevantno in kakovostno besedilo. Če boste pritegnili prave bralce, da bodo dolgo na vaših spletnih straneh, bo to iskanlik nagradil z visoko uvrstitvijo. Obratno pa vas bo kaznoval z nizko uvrstitvijo v iskalniku.
Optimizirati pa je potrebno tudi slike, da se hitro odpirajo in da jih tudi iskalnik ter ljudje najdejo, saj vam tudi to pripelje dosti obiskovalcev na spletno stran.
Kaj storiti, če SEO optimizacije ne obvladate?
Kot ste verjetno sami ugotovili iz prejšnjega besedila, SEO optimizacija spletnih strani ni preprosto in lahko delo. Sploh zato, ker se vsakodnevno spreminjajo pravila iskalnikov in verjetno niste s tem na tekočem, če niste programer ali digitalni marketer. Če se posvečate svojemu poslu in ste v tem dobri, za spletno stran gotovo zmanjka časa, da bi bili tudi v tem dobri. To je povsem v redu.
Zato obstajajo ljudje, ki so na tem področju strokovnjaki in so običajno v spletnih agencijah. Optimizacija spletnih strani je njihova specializacija. Dokazano je najceneje in najhitreje ter najbolj učinkovito, če najamete takega strokovnjaka oziroma agencijo, ki zares dobro ve za kaj gre. Morate biti previdni, ker ne znajo vsi tega na pravi način speljati, da bi bili konkretni rezultati vidni v nekaj mesecih.
Optimizacija spletnih strani je zahteven posel, ki zahteva dolgoletne izkušnje in kilometrino ter dokazljive uspehe na trgu. Iščite takega strokovnjaka oziroma tim v podjetju, ki vas prepriča s svojimi izkušnjam in uspehi, da bodo lahko pomagali tudi vam, kot so že drugim.